Beşiktaş taraftarı çıldırdı! Biletlere yoğun ilgi!

Siyah-Beyazlı yönetim zor durumda! Vodafone Arena’nın açılacağı Bursa maçının biletleri bitti ama ilgi tahmin edilen sınırları bile aştı.

- Bu haber 99 kez okundu.

Beşiktaş taraftarı çıldırdı! Biletlere yoğun ilgi!

 Siyah-Beyazlı yönetim zor durumda! Vodafone Arena’nın açılacağı Bursa maçının biletleri bitti ama ilgi tahmin edilen sınırları bile aştı. Ne idarecilerin ne de futbolcuların telefonu susmuyor, herkes o ‘ilk biletin’ peşinde. Talep kapasitenin 10 katına ulaşınca devreye yine karaborsacılar girdi.

Geri sayım sürüyor, Beşiktaş taraftarı, yeni stadında şampiyonluk hayalleri kuruyor. Bu atmosfer içinde gözler, Vodafone Arena’nın açılacağı ilk maç olan, Bursaspor sınavına çevrildi. Ancak 11 Nisan’daki kapışmanın biletine sahip olmak o kadar da kolay değil. Çünkü yönetimin yaptığı açıklamaya göre sadece 40 bin kadar bilet için 10 katı, 450 bin taraftar talepte bulundu.

Siyah- Beyazlı ekibin idarecileri, futbolcular ve hatta kulüp çalışanları, yakın çevrelerinden gelen bilet isteklerine karşılık vermekte zorlanırken passolig sonrasında ‘imkansız’ diye düşünülen karaborsa da tekrar hortladı. Maç hakkını başka isimlere devretmek isteyen fırsatçıların istediği rakamlar 2 bin ile 5 bin TL arasında değişiyor.

‘Yine tarih yazdılar’

Beşiktaş Yönetimi, ilgiden mutlu ama karşılık verilemeyecek taraftarlar için üzgün.

Siyah-Beyazlılar’ın bir tarih daha yazdığını söyleyen İkinci Başkan Ahmet Nur Çebi, “Taraftarımız ile gurur duyuyoruz. Beklentilerin çok üzerinde, karşılanması mümkün olmayan bir talep var. Dünyada böyle bir ilgi olduğunu sanmam” ifadelerini kullandı. Tekrar kendi statlarına kavuşmalarının lig yarışındaki performansını da etkileyeceğini iddia eden Çebi, “Kasımpaşa maçını unuttuk. Kalan haftalar için en az eskisi kadar umutluyuz. Bu statta şampiyonluk en büyük hayalimiz” mesajlarını yolladı.

KAYNAK: FANATİK
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.