İmzalar atıldı!

Galatasaray Spor Kulübü, dünyanın öncü ısıtma ve soğutma markası Ariston ile çorap reklamını da kapsayan sponsorluk anlaşması imzaladı.

- Bu haber 6978 kez okundu.

İmzalar atıldı!

 Galatasaray’ın çorap sponsoru, dünyanın en büyük ısıtma, soğutma ve yenilenebilir enerji markalarından Ariston oldu.



13 Ocak Çarşamba günü Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena Stadı’nda düzenlenen basın toplantısı ve imza törenine Galatasaray Spor Kulübü adına Yönetim Kurulu Muhasip Üyesi İsmail Sarıkaya ile Ariston Thermo Group firmasını temsilen de Merkez Asya ve Romanya Genel Müdürü Turgay Dağ katıldı. Galatasaray Spor Kulübü ile Ariston arasında yapılan anlaşmaya göre, Galatasaray Profesyonel Futbol Takımı, Süper Lig ve Türkiye Kupası’nda oynayacağı maçlarda Ariston logolu çoraplarla sahalarda yer alacak. İmzalanan sponsorluk anlaşması ile Ariston’un ısıl konforda yenilikçi markası Ariston Kombi, tüm futbolseverlerin futbol sezonu boyunca reklam ve tanıtımlarla karşısına çıkacak.



Galatasaray, Spor Toto Süper Lig ve Ziraat Türkiye Kupası’nda yapacağı iç saha ve deplasman maçlarında çoraplarında Ariston logosu bulunan çorapları giyecek.



Galatasaray Yönetim Kurulu Muhasip Üyesi İsmail Sarıkaya, yaptığı konuşmada, “Galatasaray Türkiye’nin en önemli sportif markası. Bu alanda adeta kendiyle yarışıyor. Uluslararası araştırma kuruluşlarının yaptığı sıralamalarda dünyanın en çok gelir elde eden, marka değeri en yüksek ilk 20 kulübü arasında yer alıyor. Galatasaray Spor Kulübü olarak işbirliği yapacağımız firmaları seçerken Türkiye’de ve dünyada sektörünün lider kuruluşları arasında yer almasına, kurumun saygınlığına büyük özen gösteriyoruz. Bu anlamda Ariston çok prestijli bir iş ortağı. Faaliyet gösterdiği alanlarda saygıyı hak eden başarılara imza atmış köklü bir marka. Biz, bugün atacağımız imzayla başlayacak işbirliğini bir başlangıç olarak görüyoruz. Bu sezonun kalan bölümünde ve önümüzdeki sezonda Galatasaray Futbol Takımı, çoraplarında Ariston markasıyla sahaya adım atacak. İlerleyen yıllarda Ariston’u formamızın diğer reklam alanlarında da görebileceğimizi düşünüyorum. Bu başlangıcın her iki saygın markaya da hayırlı olmasını diliyorum” dedi.



Hem gönülden sevdiği spor kulübüne hem de Türk futboluna katkıda bulunmak için sponsorluk anlaşmasına imza attıklarını belirten Ariston Thermo Group Merkez Asya ve Romanya Genel Müdürü Turgay Dağ “Umarım her iki taraf için de hayırlı olur” dedi. 



Dağ sözlerine şöyle devam etti. “Sektörün global ve yenilikçi markası olarak, futbol camiasının öncü markası Galatasaray ile önemli bir anlaşmaya imza attık. Bir İtalyan markası olan Ariston, uzun yıllar İtalyan liginin ve dünyanın en prestijli futbol kulüplerine sponsorluk yaptı. Uzun bir aradan sonra Ariston’un bir Türk futbol takımına sponsor olduğunu görmek, hem Galatasaray’ın uluslararası arenadaki bilinirliğini hem de Ariston markasının İtalya’dan çıkıp global arenada yakaladığı büyük gelişimi gözler önüne seriyor. Bu anlaşma ile sporun gelişimine destek verirken, stratejik ortağımız Galatasaray’a da katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Ariston olarak Galatasaray’ın Türkiye’de ve uluslararası platformda başarılarının devam etmesini diliyor, iş birliklerinden dolayı Galatasaray Spor Kulübü’ne teşekkürü borç biliyorum” şeklinde konuştu.



Ariston Thermo Group Hakkında




Ariston Thermo ısıtma ve su ısıtma alanında dünya çapında lider; her gün dünyada, 250 milyon kişinin ürünlerini kullandığı güçlü yerel kökleri olan küresel bir şirkettir. Yıllık 1.34 milyar Euro ciro elde eden ve 7.4 milyon ürünün satışını yapan grup, 150 ülkede 6.600 çalışanı, 53 şirketi, 5 dış temsilciliği ve 12 ülkedeki 22 üretim sahası ile faaliyet göstermektedir. Ariston Thermo’nun dünya çapında 10 ülkede 17 Ar-Ge ve Yeterlilik Merkezi bulunmaktadır. Ar-Ge dâhil 61 milyon Euro'luk yatırımlarıyla Ariston Thermo, Elco, Chaffoteaux, Atag, ve Racold markaları altında her çeşit ürün ve sisteme sahip olmakla beraber birçok hizmet sunmaktadır. Ariston Thermo’nun enerji verimine olan bağlılığı, güneş enerjisi sistemleri ve ısı pompalarının yanında, kazanlar ve su ısıtıcıları gibi ürünlerin veriminin arttırılması yoluyla gözlemlenmektedir. 2020 yılına kadar grup, faaliyetlerinin yüzde 80’ini, yüksek verimli ya da yenilenebilir enerji çözümleri ile yürütmek amacındadır. 2014 yılında, bu hedefin yüzde 42’sine ulaşılmıştır.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.